metro A - Dejvická - Praha 6, Svatovítská 7
 
 
 
 
 
+420 777 100 405
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Vaše dotazy

1) Jak je to s palivem v autě ?
Auto se přebírá a vrací s plnou nádrží. Ve smlouvě i na víčku nádrže je vždy napsáno, jestli je palivem Benzín nebo Diesel.

2) Skládá se nějaká kauce či záloha při půjčení auta ?
Při půjčení auta se skládá vratná kauce 5.000 Kč - 15.000 Kč podle typu auta a doby pronájmu. Výše kauce je sdělena vždy předem s celkovou cenou pronájmu.

3) Je vyžadována platba pouze Kreditní kartou nebo může být i v hotovosti ?
Platba může být v hotovosti v Kč nebo jakékoli cizí měně, používáme výhodný kurs, stejný podle kursu banky. Nebo platba může být Debetní i Kreditní kartou, cena se jen zvyšuje o minimální poplatek bance (cca 2,5%).

4) Co je zahrnuto v pojištění a je nutné ho platit ?
Bez pojištění auto nemůžeme půjčovat. Ale Standartní pojištění již zahrnuje povinné Odpovědnostní pojištění (druhé a třetí straně) a u nás taky hned Havarijní pojištění půjčeného auta s nejnižší možnou spoluúčastí.

STANDARTNI POJISTENI 75 Kc na den :
1) V pripade nehody, ktera neni z Vasi viny, spolucast je "0".
2) V pripade nehody a skody z vasi viny, nebo treti strany, spoluucast je jen do vyse 2/3 predpokladane opravy v servisu, ale Maximalni spolucast je 10.000 Kč, u některých aut 15.000 Kc ( napr. oprava v servisu stoji 3.000 Kc, ale spoluucast je jen 2.000 Kc, nebo oprava bude stat 50.000 Kc, ale spoluucast bude jen maximalne 10.000 Kc ).
MAXIMALNI POJISTENI : 75+160=235 Kc na den, potom spoluucast je "0" i v pripade bodu 2).

5) Musím platit za umytí a vyčištění auta a vracet auto naprosto čisté ?
Auto můžete vracet neumyté i nevyčištěné, pokud míra vnějšího a hlavně vnitřního zašpinění odpovídá běžnému použití. Jen při nadstandartním zašpinění může být vyjímečně účtováno za vnější umytí 100 Kč a za vnitřní vyčištění 200 Kč (chlupy od psa, vylité nápoje apod.).

6) Co mám dělat v případě prasklé žárovky nebo defektu kola ?
Výměnu prasklé žárovky, výměnu píchlé pneumatiky si klient může provést svépomocí, nebo může využít práci servisu. Tyto drobné služby hradí klient.

7) Co mám dělat v případě poruchy auta ?

V případě poruchy auta neprodleně volejte naší asistenční službu, které popíšete závadu a budete se řídit jejími pokyny. Volat můžete nonstop.

8) Můžu auto vracet dříve, než je dohodnuto ve smlouvě ?
Auto můžete vracet dříve, cena za den se nepřepočítává na vyšší sazbu, zůstává stejná, jen se z nevyčerpaného půjčovného vrací 50%.

9) Můžu auto vracet později, než je dohodnuto ve smlouvě ?
Pronájem auta je možné kdykoli prodloužit i jen po telefonické nebo e-mailové dohodě. Doplatek půjčovného se hradí podle domluvy bud převodem nebo i později hotově či kartou.