VECAR Praha / Prague
Časté dotazy
Půjčovna aut nejlevnější + nyní slevy! Odpovědi na často kladené dotazy zde. Kompletní cena zahrnuje vše – pojištění, km, asistenční služby.
Auto se přebírá a vrací s plnou nádrží. Ve smlouvě i na víčku nádrže je vždy napsáno, jestli je palivem Natural 95 nebo Diesel. Pokud se místo Dieselu načepuje Natural 95, ucpou se vstřiky a auto přestane jet.
2) Skládá se nějaká kauce či záloha při půjčení auta ?
Při půjčení auta se skládá vratná kauce 7.000 Kč – 15.000 Kč podle typu auta a doby pronájmu. Výše kauce je sdělena vždy předem s celkovou cenou pronájmu.
3) Je vyžadována platba pouze Kreditní kartou nebo můžu platit i jinak – Debetní kartou nebo v hotovosti ?
Platba může být v hotovosti v Kč nebo jakékoli cizí měně, používáme výhodný kurs, stejný podle kursu banky. Nebo platba může být Debetní i Kreditní kartou, cena se jen zvyšuje o minimální poplatek bance (cca 2,5%).
4) Mohu zrušit potvrzenou rezervaci?
Rezervaci můžete kdykoli zrušit bez poplatku, ale dejte nám prosím vědět několik dní předem, prostě co nejdříve.
5) Co je zahrnuto v pojištění a je nutné ho platit ?
Bez pojištění auto nemůžeme půjčovat. Naše Standartní pojištění již zahrnuje ze zákona povinné Odpovědnostní pojištění (škoda na cizím autě a majetku) a u nás navíc zahrnuje taky i Havarijní pojištění (škoda na půjčeném autě s nejnižší možnou spoluúčastí).
STANDARTNI POJISTENI 80-100 Kc na den :
a) V pripade nehody, ktera neni z Vasi viny, spolucast je “0”.
6) Musím platit za umytí a vyčištění auta a vracet auto naprosto čisté ?
Auto můžete vracet neumyté i nevyčištěné, pokud míra vnějšího a hlavně vnitřního zašpinění odpovídá běžnému použití, zákazník neplatí nic. Jen při nadstandartním zašpinění může být vyjímečně účtováno za vnější umytí 100 Kč a za vnitřní vyčištění 400 Kč (chlupy od psa, vylité nápoje apod.).
7) Co mám dělat v případě prasklé žárovky nebo defektu kola ?
Výměnu prasklé žárovky, výměnu píchlé pneumatiky si klient může provést svépomocí, nebo může využít práci servisu. Tyto drobné služby hradí klient.
8) Co mám dělat v případě nehody či poruchy auta ?
V případě nehody či poruchy auta neprodleně volejte naší asistenční službu, které popíšete co se přihodilo a stav auta a budete se řídit jejími pokyny. Volat můžete nonstop.
9) Můžu auto vracet dříve, než je dohodnuto ve smlouvě ?
Auto můžete vracet dříve, cena za den se nepřepočítává na vyšší sazbu, pokud by nižší počet dnů tomu odpovídal, cena na den zůstává stejná, jen se z nevyčerpaného půjčovného vrací 50%.
10) Můžu auto vracet později, než je dohodnuto ve smlouvě ?
Pronájem auta je možné kdykoli prodloužit i jen po telefonické nebo e-mailové dohodě. Doplatek půjčovného se hradí podle domluvy bud převodem nebo i později hotově či kartou.
AUTOPUJCOVNA Praha Vecar – CAR RENTAL Prague Vecar
metro A – Dejvická – Svatovítská 682/7, 160 00 Praha 6 – Dejvice
Quick request: vecar@vecar.cz
+420 224 314 361, +420 777 100 405, +420 777 100 484, +420 777 100 162